onsdag 8 augusti 2012

Eko i tystnaden

Gillar inte den tomma tystnaden, vill ha ljud, något som rör sig, någon som pratar, som finns och skapar liv. Kan inte sova utan att ha tv:n på och somna till något skräpprogram, för mycket tystnad och för mycket tankar och för mycket sorg gör det svårt för mig. Fördelen med semester är jag att jag kan sova när jag är trött och slippa vakna när jag måste, nu vaknar jag av mig själv, när det är dags.
Sista veckan har varit så svår, kämpar och kämpar, vill inte behöva anstränga mig så hårt för att fungera, för att kunna umgås, för att kunna leva, jag blir så trött :(

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch va jobbigt att höra att du har det sååå tungt just nu. Inga tröstens ord finns å de säger ju att första året är ett sörjeår som man bara måste ta sig genom. Men du är dukitg som kan säga hur det är och sätta ord på hur du känner och mår, det tror jag är bra.
Kämpa på, för jag vet att det kommer lättare dagar även fast det känns väldigt avlägset ibland.
Tack för klipp-pepp, får ta å ringa min frisör=)!

Kram å lycka till med jympan!