söndag 17 april 2011

så mycket kul, så lite tid.

Ledde lunchpass i torsdags, fint väder och inte så mycket folk, men det var trevligt på nått vis, blev lite närmare motionärerna. Kände mig lite off innan, och efter också, var helt totalslut, vet inte vad felet var. Jobbade kväll och var inte med i matchen då heller, kännde mig lite flummig. På fredagen var jag fortfarande inte helt på g men jag var och jobbade och sen skulle vi ha afterwork på kvällen, övervägde en bra stund om jag skulle vara med alls, men det blev jag, och det var rätt trevligt.
Pratade med Maria på eftermiddagen, bästa Maria, blev så glad att höra hennes röst, vi har inte setts och hörts på länge, jag saknar henne.
Lördagen var vigd till städdag på friskis, och städning blev det. Hittade en bärbar cd-spelare så vi städade och poppade melodifestival 2011 för hela slanten, roligt. Kvällen blev lugn, jag och Jenny käkade pizza och såg på tv.
Söndag idag, har varit och hälsat på lilla mormor, världens bästa :) Övervägde att städa min balkong men la ner det, solade en stund i röran istället. Har också hunnit med en fika på waynes med Henrik, trevliga tider :) Och en hundpromenad med A-k. Ja många hundpromenader har jag iofs hunnit med, inte bara den.
Har alltså hunnit med en massa roliga saker på den här lediga tiden, hade en hel hög med tråkiga saker som behövde göras, diska, städa, damma, men det finns ju kvar, nu blir det soffhäng, ciao :)
Imorgon börjar vi föresten en ny hundkurs, spännande det ska bli :) Önska oss lycka till!!

Inga kommentarer: