torsdag 7 april 2011

det säger bara klick


Har börjat klickerträna med Kylie, är så förvånad över hur fort hon fattar, det är ju ett superbra hjälpmedel. Jag kan egentligen inget om klicker men jag läser på nätet och kollar på filmer på youtube, finns mycket att lära av det. Och roligt är det.
Idag har lillan fått en ny sele, hon är halvnöjd med att trä den över huvudet, men det klickertränade vi så nu borde det gå bättre :)
På måndag börjar stegtävlingen på jobbet, då blir det strid, flera stycken går redan runt med räknarna på sig och jämför steg, kul. Jag och Johanna och jag och Louise har slagit vad om en lunch, så nu gäller det för mig att stega på ordentligt.
Jag och Johanna var och åt på nya Max idag, massor av folk och en ljudnivå som var helt galen. Jag var jättehungrig och vi beställde massor av gott, och mätt som tusan blev jag, mums :)

Inga kommentarer: