söndag 9 januari 2011

sjuk

Uppskattar verkligen inte att vara sjuk, särskilt inte magsjuk, uäck. Nu börjar jag iaf bli bättre, kan äta igen och väntar på att krafterna ska återkomma, är fortfarande helt klen. Är så besviken att jag inte kunde leda mitt pass i torsdags, frågan är om jag kommer kunna leda på tisdag ens, jag vill men får se om jag har krafter så det räcker.
Hoppas på att få slippa karensdagar och skit när det är så uppenbar jobbsmitta, typ nästan all personal blev sjuk inom 48 timmar, men det verkar som att vi själva får stå för pengakalaset också :(
Mitt i hela denna sjukdomsvillervalla fyllde jag visst år också, ingen tårta den dagen, kanske tar det senare, kanske inte.
Håll er friska nu alla, det tänker jag göra, har haft min sjukdomsdos nu, tio år till nästa.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas att du får bli frisk nu!!!! Så himla trist att vara sjuk nu när du är laddad för att enra Friskisgolvet=)! Håller tummarna att du är på benen till på tis, tyvärr så jobbar jag då så jag kan tyvärr inte komma, men en annan vecka - jag lovar!!!
Kram Lisa