torsdag 27 januari 2011

Fräääääs

Igår var det AfterWork med jobbet, nice, vi blev ett gäng iaf :) Synd att jag skulle upp och jobba sju idag bara, men jag skulle ändå hem till Kylie inom rimlig tid så det fick funka. Roligt att vi tar oss utanför jobbets väggar och ses och gör nått roligt.
I tisdags körde jag mitt pass igen, nu är alla ändringar klara, nu ska jag (vad jag vet) inte ändra något mer, det är klart, äntligen. Ska bara lära mig de sista ändringarna helt utantill sen sitter det där. Kom rätt mycket folk, gött. Har lovat Anna att inte hålla på och kolla hur många som kommer per gång, finns inget gott att få ut av det. Trist att nästan ingen av mina ickefriskis bekanta kommer och testar mitt pass, är lite besviken på det faktiskt, men några vet jag är på ingång och det är roligt. När det kommer folk från friskis som har järnkoll på allt vad jympa heter är det mycket nervösare att leda, iaf en stund, till jag glömmer bort att vara det :)
Nu ska jag gå och se var lilla morr och fräs har tagit vägen... :)

Inga kommentarer: