onsdag 25 juli 2012

Idag har jag...

Dagen hittills idag har bestått av: hundpromenad, var för överklädd, jättefuktigt och varmt ute. På hemvägen spanade Kylie in Selma ute på gården så vi tittade in och fick en kopp te av Anna-kari på verandan, och en spotifylyssning på höstens låtar.
Sen blev det lunch med Henrik och Adrian, och en vända på stan, vi shoppade skor.
Nu med kvavaste på länge ute och regnet hängande i luften är planen agilityträning, Paulina kommer hit med DaSilva så ska vi åka ut till bk. Har bokat in mig och Kylie på ett gäng tävlingar framöver så träning behövs, hoppas på att solen kämpar och inte släpper fram något regn, trist att träna i regn. Jag hoppas att det kommer bli kul att tävla nu när jag har bokat så många, måste ju passa på när det är säsong, annars får jag vänta ett år och det vill jag inte. Har beställt en tävlingsbok också, det måste man ha.

Inga kommentarer: