fredag 4 november 2011

Vattensprut

Så galet vilken skillnad det är på bra dagar på jobbet och de inte fullt så bra, helt sjukt, men så är det väl på ledig tid också, bra tid och inte fullt så bra tid.
Idag har jag och Johanna varit på dollarstore, så lätt att få med sig både det ena och andra hem från såna affärer, med såna menar jag typ öb, rusta och liknande, idag blev det gardiner, godis, hundben och lite annat tjafs :)
Trots ledig helg känner jag mig fullbokad, vet inte varför jag gör så varje gång, vill ju inte att den värdefulla lediga helgen ska gå förbi utan att jag gjort ett skit. Ikväll blir det iaf lugnare än lugnast, jag och lilleplutt tar igen oss i soffan.
Igår skramlade det in en securitasvakt här, tydligen sprutade det vatten nere hos grannen och han undrade om det kom härifrån. En liten läcka hade ju inte gjort något, hade jag kunnat få nyrenoverat kök :)

Inga kommentarer: