söndag 11 september 2011

Helg igen.

Gång 3 på agilityträningen idag, det är så kul för Kylie bara älskar det, hon är otroligt duktig. Nästa gång är inte fören om två veckor, får åka ut och köra lite egen träning nåndag så vi inte kommer av oss.
Min träningsdos är inte stor, har kört mitt pass idag iaf. Inte så mycket folk, tvivlar direkt på att passet och jag är tillräckligt bra, men när jag väl kommer igång och det går super går den känslan över. Och när folk är svettiga och glada och efteråt frågar när på schemat passet ligger, hamnar jag på plus igen :)
Igår var jag och Henrik ute på tur, kul att göra något annat än det gamla vanliga, och kul att ses såklart.
Ja jag har ju jobbat också, men det är inte så spännande att berätta om kanske. I fredagskväll lyxade vi till det med pizza, något kul ska det ju vara när vi spenderar fredagskvällen på jobbet.
Hoppas ni haft en skön helg. Ciao!!

Inga kommentarer: