söndag 14 augusti 2011

Vad händer.

Har förutom promenader gjort annat på sistone. Fika har det blivit en del, härligt och trevligt med fika i solen, förutom livsfarliga vidriga attacksugna getingar.
På fm idag ledde jag jympa, förmodligen sista gången jag körde mitt alla första tillsnickrade jympapass, känns sorgligt men skönt att gå vidare till höstens pass som är helt klart och blir så himla bra, kan det snart utantill, hurra. Vet inte när jag ska leda nästa gång så jag hinner nog öva lite till.
Har varit trött som en sömngångare till och från i helgen, sovit typ tio timmar per natt, antar att det behövdes, laddning för en ny jobbvecka kan jag tro.
Snart börjar vår agilitykurs också, ska bli så kul att komma igång, jag och lillan behöver lite kursande och inte "bara" hemmaträning.
Imorgon ska jag och Louise ha hälsoinspiratörsmöte, boka in lite kul till hösten och vintern, idésprutan slås på :)
Hörs!!

Inga kommentarer: