fredag 8 juli 2011

Semestersvullo

Har spenderat stor tid av min semster med att äta, och förutom det knappt tränat, kommer inte komma i mina arbetskläder efter semestern, tur att iaf överdelarna ser ut som tält så ingen kommer se skillnaden. Måste träna upp mig så jag kan leda mitt pass iaf, annars blir det svårt. Ska ta tag i det... snart... Har haft så fullt upp med att ha ledigt så det har blivit klent med skrivande. Sista dagarna har blivit en del handlat för att förnya här hemma. Sen har jag såklart hunnit med fika, ett antal gånger, sola och annat semestrigt. Igår var det glassfika vid kålgårdsfiket, mysigt ställe, hängmattor, solstolar och grejer. Var också bortbjuden på middag, mycket trevligt, middag, vin, efterätt och finfint sällskap, och soooool, härliga tider.
Försöker så mycket jag kan förtränga tanken på att jag snart ska jobba igen, men det är svårt, hur kan något jag gör året om kännas så tungt??
Håller på och målar igen också, för några månader sen när jag målade villt här trodde jag aldrig jag skulle måla något igen, men nu är jag igång.

Inga kommentarer: