lördag 11 juni 2011

jobba... jadå.

Vad är det som händer egentligen, känns som ingenting, jobbar och hundgrejar och jobbar. Längtar efter semester, som inte är långt borta, har samtidigt panik över att den är så nära, får då är den snart slut, och då är det ett år till nästa gång, HERREGUD ett helt jävla år, sjukt!! Men än så länge har jag den kvar iaf, skönt ska det bli. Saknar alla mina bästaste kollegor, jobbar knappt med de som finns kvar ens, undrar vilka jag jobbar med om dagarna. Alla mina favvisar, var är ni?? Har haft en bra jobbdag idag, på min rast låg jag i hammocken och hade det gött, och till lunch grillade vi, gött göttare göttast :) När jag slutade blev det regn, tack för den, haha.
Galet opositivt dethär inlägget lät, låter värre än det är, känns inte så illa med sommar, sol och hund och väntande semester när jag tänker efter :)

Inga kommentarer: