fredag 13 maj 2011

Svacka


Okej jag är ett sego på att uppdatera, men till mitt försvar måste jag säga att jag hade skrivit ganska långt inlägg förut, men råkade radera nästan hela, blev sur och tog bort allt.
Händer något kul då? Ja nu börjar det ta sig, hade en total svacka som gjorde att allt var jobbigt, ledsamt, argt och tråååååkigt. För att spä på det hela hade jag en kass jympaupplevelse på det och kände mig som blä... dags att ta tjuren vid hornen och leda pass igen på söndag, jajamen.
Annars börjar livet ta sig igen, håller på med hundkurs med lillan, går finfint, ska väl erkänna att hon rymde härom veckan och jagade ett barn, tyckte hon var kul, inte jag. Fika i solen hos A-k var inte fel, inte heller middags dejt med bästa Maria :)
Nej nu ska jag ta helg, hoppar att skriva mer, kanske en uppdatering innan måndag, bara för dig Anna :)
Trevlig helg!!

Inga kommentarer: