onsdag 15 december 2010

stanna tiden

Skulle behöva några extra dygn, där tiden stod stilla för alla andra så jag kunde komma ikapp, känner mig helt slut, jag hinner ingenting, jag vill ägna all min tid åt Kylie, eller att få till ett bra jympapass, eller att vara aningens mer engagerad på jobbet, att få röja upp i mitt förfallna hem, just nu vill jag allt, men hinner inget ordentligt. Känner mig stressad, har huvudvärk var och varannan dag, vilket jag aldrig har annars. Hemliga krismöten på jobbet gör ju inte saken bättre. På något underligt sätt så har jag ändå humöret till viss del kvar, tur det, annars hade jag gått under nu. Tydligen är det jul snart också, det har jag inte ens hunnit fundera på.
För att vända på allt elände så har jag iaf en fantastisk hund som jag är så glad över, ett bra jympapass på g, är evigt tacksam för all hjälp jag fått!!!!! Och jag har ju faktiskt beställt en julklapp på nätet så helt borta från julen är jag ju inte. Och jag och mina systrar skippar julklappar och ska försöka ses och gå ut en sväng under jul istället, då vi alla tre faktiskt befinner oss i samma stad, roligt :)

Stor Kram till er alla mina underbara snöflingor!! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Ska försöka få ledigt på lördag så vi kan leka och äta pizza och dricka dunk!! Vi ses imorgon! KRAM pussa Kylie. (Elvis och Pulver hälsar)