lördag 27 november 2010

Välplanerad dag

Genom att planera och hinna så mycket jag kan på en och samma dag är jag nu aptrött, blir garanterat ingen utekväll idag, ut med hunden en vända på sin höjd. Men jag är nöjd över allt som blivit gjort idag. Började med hundpromenad, kallt men skönt. Fixat med mitt pass, så klart, har hunnit med fyra låtar idag, känner mig ganska nöjd med det, mer än halva passet är gjort nu. Fikat på stan med Henrik och Adrian, så roligt att hinna träffa lite folk när jag är ledig, för lite av den varan så fika på stan kändes helt rätt :) Har tagit en vända förbi maxi för handling också, annars hade jag varit helt utan frukost till imorgon. Nu blir det viloläge, trevlig kväll alla!!! Föresten, jag har ju satt fram lite adventssaker i fönstrena här hemma också, mysigt :)

Inga kommentarer: