måndag 13 september 2010

Mera

Mera hundbilder måste det ju vara här :)
Idag blir det valpkurs lekton 2, första gången valparna ska få vara med, sjukt spännande.
Inte lika spännande har dagen varit, har pysslat inför friskiskursen, dvs tvätta och tvätta och mera tvätta, skrivit en packlista men inte börjat packa än. Känner mig nästan mindre nervös inför kursen nu, skönt, känns mer lättsamt och inte så vansinnigt stort och läskigt, börjat få känslan av att det kommer bli riktigt kul vilket känns sjukt bra, har haft så mycket på gång innan så jag liksom inte har kunnat må bra av tanken, men nu så :) Tråkigt att lämna bort Kylie så länge bara, men hon kommer nog att roa sig kungligt hos A-k och C-j.
Jag och Kylie har provat att promenera på stan idag, gick bra, jag har en duktig hund.


Kompisar :)











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej C!

Vilka fina bilder igen! Ser att du förbereder dig för terminens grej -
friskisutbildningen! Du kommer att få så mycket att göra och uppleva! Det är fantastiskt roligt på de där kurserna, men också intensivt och mycket mat! Du kommer inte att behöva vara orolig för Kylie, vi ska se till att hon har näst bäst med oss. Bäst har hon ju med dig, sin älskade matte!
Vi ses på onsdag! Kram a-k

Johanna sa...

Vilka fina bilder! :) Ta med kameran imorgon vetja så tar jag med min dator så kan vi lägga över allihop :) Jobbar förmiddag imorgon på milan.