onsdag 23 december 2009

julhysteri

Har naturligtvis väntat med att slå in julklapparna till in i det sista, vilket betyder att jag inte har gjort det, och med strörsta sannolikhet inte kommer göra det heller, fören imorgon innan jag ska åka, gott om tid :)
Idag ska jag ut och luncha med Johan före jobbet, han ska iväg till sin mamma över jul, första julen på länge som vi inte ses... konstigt. Jag blev ju hastigt och lustigt (och ofrivilligt) ledig på julafton, vilket iofs kan vara skönt om jag hade räknat med det från början. Planerna blev därmed lite förändrade, satsar nu på att hinna träffa pappa, Lotta och Sanna på fm och sen blir det till morbror i bjurs med släkten på em, funkar. Jag är ingen jättejulfirare, tycker det är galet hysteriskt, men så blir det nu iaf.
Jag vill åka på träningsresa i vår, nån som vill haka på? Malin var kanske lite sugen, hoppas hon är på. Carolin har varit sugen men sen backat ur, av olika skäl.
Mitt eldiga humör som blossade upp rejält igår har lagt sig lite nu, kan inte vara bra för hälsan det där, vet inte var det där humöret kommer ifrån, tror jag tar igen det jag inte fick ur mig som yngre, stillsam som jag var.

Inga kommentarer: