måndag 14 september 2009

lätt lycka

lycka kan sitta i så länge, lever fortfarande lite lätt på det gulliga mess jag fick i helgen.
Jobbat idag, inget särskilt där, same same, ska ha utvecklingssamtal snart, hur fan ska det gå? har inte bestämt mig än hur jag ska lägga upp det heller, har två allternativ på gång, vilket det blir kan komma att bero på dagsformen, har inte bestämt mig vilket jag ska satsa på.
Kände efter jobbet idag att jag var tvungen att gå ut en sväng, behövde lite luft, så himla tråkigt att bara gå ut och gå för gåandets skull liksom, jag vill ha ett mål när jag ska gå nånstans. Gick iaf en sväng och det var superskönt ute, träffade på en gammal bekant som jag stod och pratade med nästan en timme, frisk luft och prat, mycket trevligare än planlöst gående. Ingen jympa idag, måste vänta nån dag, mina armar är trötta efter allt skivstångande, fast jag hade gärna velat gått idag, var en bra ledare som körde, men men, fick bita ihop och låta bli. Andra biter ihop och går dit, jag gör tvärtom.
Hur trist vart inte det här inlägget... skit samma, får vara så här nu.

Inga kommentarer: